Z czasem coraz większą popularnością zaczynają cieszyć się słynne transmisje sprzedażowe na żywo. Są to live’y dzięki, którym nasi potencjalni klienci mogą dokładniej przyjrzeć się naszym produktom, a tym samym zobrazować ich wygląd na sobie. Przeważnie to właśnie ubrania słyną z dużej sprzedaży podczas owych transmisji, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby promować na nich inny towar. Jednak na co zwrócić uwagę, żeby nasz live był chętnie oglądany. 

Dobra jakość transmisji

Przede wszystkim powinniśmy postawić na najwyższą jakość transmisji. W tym celu należy zaopatrzyć się w wysokiej jakości sprzęt o wystarczającej rozdzielczości. Na szczęście wiele telefonów posiada aparat o pokaźnej ostrości, dlatego wcale nie musimy kupować specjalnych kamer lub podobnych urządzeń. Kolejnym ważnym aspektem będzie dźwięk. Jeżeli nasz mikrofon wbudowany w smartfon jest sprawny, a mimo to widzowie nie słyszą wyraźnie, co mówimy, problem może dotyczyć naszego sposobu mówienia. Prowadzący musi wyraźnie oraz głośno prezentować produkty, tak, aby oglądający chętnie go słuchali. Oprócz tego równie ważne jest oświetlenie. Warto zadbać o światło, które poprawi jakość całej transmisji. Najlepiej, jeżeli ustawimy się w odpowiedniej odległości od okna lub zakupimy specjalną lampę. 

Co przygotować przed transmisją?

Przez rozpoczęciem live’a należy przygotować wszystkie rzeczy, które zamierzamy prezentować swoim odbiorcą. Gdy w trakcie trwania transmisji zaczniemy biegać po domu i szukać przedmiotów, tym samym znikając z live’a, widzowie mogą znudzić się czekaniem i opuścić transmisję. Warto więc poukładać chronologicznie cały towar przed przystąpieniem do działania. 

Więcej o tym co warto wiedzieć przed rozpoczęciem takiej transmisji we wpisie na blogu Kohai.pl

Kto może oglądać naszą transmisję?

Jeśli prezentujemy artykuły na znanych serwisach, takich jak, np.:

  • Facebook
  • Tiktok.

musimy liczyć się z tym, iż każdy może zobaczyć naszą transmisję. Zablokowanie danej osoby jest skuteczną opcją, lecz nie mamy pewności czy nie zagości ona na naszym live z innego konta. Oprócz tego niemalże wszyscy mogą komentować nasz towar i aktywnie udzielać się na czacie. Tego typu transmisję są świetnym sposobem na wypromowanie swoich produktów, dlatego warto spróbować w nich swoich sił.